.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار به مراكز فرهنگي فاقد مجوز در مازندران
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: مؤسسات و مراكز فرهنگي مازندران تا 30 شهريور فرصت دارند تا نسبت به تعطيلي مراكز غير مجاز اقدام كنند در غير اين صورت علاوه بر پلمپ اين مراكز، صاحبان آنها نيز تحت پيگرد قانوني قرار مي‌گيرند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،محمد اسماعيل امامزاده افزود: اين تصميم فرهنگي شامل آموزسگاه‌هاي فرهنگي، كانون‌هاي تبليغاتي

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: مؤسسات و مراكز فرهنگي مازندران تا 30 شهريور فرصت دارند تا نسبت به تعطيلي مراكز غير مجاز اقدام كنند در غير اين صورت علاوه بر پلمپ اين مراكز، صاحبان آنها نيز تحت پيگرد قانوني قرار مي‌گيرند.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،محمد اسماعيل امامزاده افزود: اين تصميم فرهنگي شامل آموزسگاه‌هاي فرهنگي، كانون‌هاي تبليغاتي و فروشگاه‌هاي عرضه محصولات فرهنگي غيرمجاز مي‌شود.
وي در همين ارتباط از تشكيل كميته مركزي مبارزه با تخلفات فرهنگي خبر داد و اظهار داشت: در اين كميته نيروي انتظامي، سازمان بازرگاني و ارشاد استان عضو هستند و ساماندهي مراكز فرهنگي را در دستور كار خود قرار داده‌اند.
امامزاده با اشاره به برگه‌هاي غير مجاز پيش بيني مسابقات ورزشي و فرهنگي در مازندران افزود: اين كميته به منظور جلوگيري از سوء استفاده فرصت طلبان و مقابله با اقدامات سودجويانه تخلفات اين افراد را نيز بررسي و با آن‌ها برخورد قانوني مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.